رویداد ها

اطلاعیه

ناهید خداکرمى با انتشار اطلاعیه اى از عدم کاندیداتورى خود براى انتخابات آتى انجمن خبر داد:

مرا تحمل باری چگونه دست دهد
که آسمان و زمین برنتافتند و جبال

دوستان، همکاران، همراهان و اعضاى محترم انجمن علمى مامایی ایران
بیش از دو دهه است که با رأى و اعتماد شما عزیزان افتخار داشتم تا ابتدا بعنوان دبیر و سپس رئیس انجمن علمى مامایی ایران وظیفه اجتماعى و علمى خود را در قبال جامعه مامایی و سلامت زنان کشور به انجام برسانم.
در طى این مسیر، حمایت ها و همکارى هاى شما عزیزان نه تنها چراغ راهم بود، بلکه انگیزه و شوقى سرشار براى گام نهادن در شاهراه خدمات داوطلبانه در من پدید آورد تا بتوانم علیرغم ناملایمات بیشمار با تلاش و ممارست براى اعتلاى علمى و حرفه اى مامایی و سلامت زنان و کودکان کشور گام بر دارم. و در این راه علاوه بر تلاش براى بهبود توان علمى اعضاى انجمن، پاسدارى از حقوق زنان ایرانى در دسترسى به خدمات مامایی را نیز سر لوحه کار خود قرار دادم.
بى شک کاستى هاى موجود به سبب توان ناچیز من بوده و پدید آورنده پیروزى ها و موفقیتها نتیجه یارى و همراهى اعضاى انجمن بوده است.
با سپاس مجدد از همه عزیزانى که در انتخابات گذشته انجمن به اینجانب اعتماد کردند، اعلام مى دارد که در دوره جدید انتخابات هیّئت مدیره انجمن کاندیدا نخواهم، بود تا انشاله سکان پر افتخار انجمن علمى مامایی ایران با رأى با ارزش شما عزیزان به بهترین هاى این حرفه سپرده شود.
از همکاران، اساتید و
ماماهاى علاقمند به فعالیت هاى داوطلبانه که انگیزه پیشرفت علمى همکاران و بهبود کیفى خدمات مامایی کشور را دارند، مصرانه دعوت مى کنم تا با اعلام کاندیداتورى خود براى عضویت در هیّئت مدیره انجمن به وظیفه اجتماعى و حرفه اى خود عمل کنند.
امروز انجمن علمى مامایی ایران نیازمند چهره هایی شاداب، خلاق و نوآورانه افرادى است که علاقمند به ارتقاى حرفه مامایی باشند و این فرد کسى نیست جز شما.
ختام عمر خدایا به فضل و رحمت خویش
به خیر کن که همینست غایه آمال

خادم ماماهاى ایران
ناهید خداکرمى
رئیس چهارمین دوره هیات مدیره انجمن علمى مامایی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر